sweet monday! uusi viikkokin alkaa aurinkoisesti. pääsin just töistä ja hoidin hieman juoksevia asioita. raha-asioita. jos antaisin itseni vittuntua, mua vituttais nyt tosi paljon. mun käsitykseni helvetistä on paikka, jossa kaikki olemassaoleva koskee rahaa. maksoin laskuja ja olen ihan pulassa ton vuokranmaksun kanssa. MITÄ MÄ TEEN? (mitä muuta mä voin töiden lisäksi tehdä rahaa ansaitakseni?!)

 mutta sitten kuitenkin! aurinko paistaa ja muistuttaa mua jälleen kaikesta ihanasta, om och om och om igen. :) en mä tahdo haistatella maailmalle tällaisena päivänä. pesen nyt hiukan pyykkiä (koska on pakko, mulla ei ole yhtäkään puhdasta vaatekappaletta) ja laitan jotakin mukavaa ja energistä musiikkia kuulumaan taustalle...mutta kauan en jaksa olla sisällä. onneksi päiväni on tänään pitkä (siunattu aamuvuoro!).

 PS. VARMAakin varmempi kevään merkki on aivastus. korviini kantautui huhu, että puolassa koivut kukkivat. kääntyisipä tuuli.