..är inte så tråkig! ainakaan vielä ei oloni ole kovin huono (mutta olen ennenkin liponut liian aikaisin ja krapula kolkutellut lite i efter hand). on vaarallista päivittää blogia hiemankaan tunnelissa, jolloin kielenkantimet ovat tunnetusti vähän tai paljon hellentyneet (is that a word?). saatan vielä kerran puhua ohi suuni ja sitä en tahtoisi. on se vaan kummallista.

 eilen oli kyllä ihan mukavaa, sittenkin. olin karon luona. kokoonnuimme pienellä porukalla, tehtiin safkaa ja sangriaa. mä olin vakaasti päättänyt olla menemättä baariin mutta vakaat päätökseni pistettiin puntariin ja, kas kummaa, löysin kuin löysinkin itseni erottajalta. siellä oli aleksi pahkala ja muita hyviä tyyppejä soittamassa iloisen menevää musiikkia ja viihdyin kyllä joo. paikalla oli myös eräs turun leppoisimmista levynpyörittäjistä, esko routamaa, tällä kertaa vapaalla. soittaa kuulemma parin viikon päästä oujeessa. ou jee! :)

 kolea ilma ei kyllä houkuttele ulos, vaikka olisi ollut kiva mennä jonnekin aurinkoon istuksimaan. sadepilvien alla ei ole yhtä kiva istuksia, joten teen sen sitten varmaan vaan kotona ja syön jotain hyvää krapula(ttomuude?)n kunniaksi. ei paskempaa, kun asiaa nyt oikein ajattelee. oli kivaa nukkua pitkästä aikaa oikeasti pitkään. kyllä tämä tästä.

 klo 20:30.

 kuinka paljon ihminen voi kerralla syödä ilman terveydellisiä haittoja? luulen että liikun vaarallisilla vesillä. olin perhevappupäivällisellä ja luottokorttikuoppajaisissa maharajassa. rakastan intialaista ruokaa ja syön sitä yleensä ylettömät määrät, mutta rajansa kaikella, mahallakin. NYT mulla on paha olo.

 huomenna seiskaksi taas töihin. tuntuu että tämä viikonloppu kesti noin kaksi sekuntia. voi, voi, voi.