huiheijaa! :) hitto että on hyvä olo. mä olen tehnyt koko päivän töitä! oikeesti, mikään ei ole parempaa krapulalääkettä kuin työnteko. mä olen luultavasti maailman ainoa ihminen joka on tätä mieltä, mutta mä ainakin pystyn unohtamaan dagenefter-oloni kun täytyy keskittyä muuhun. sitä paitsi töissä oli kivaa! meitä oli paikalla vain pari tyyppiä, atmosfääri oli varsin leppoisa. poissa oli se hektisyys joka siellä paikalla yleensä vallitsee; kuuntelimme musiikkia ja naurettiin ja unohdettiin että työn muka pitäisi olla ikävää. talo tarjos lauantaityöläisille safkatkin.

 ja NYT alkoi mun viikonloppu. ei kylläkään tunnu yhtään lauantailta, eikä edes perjantailta vaikka tämä onkin viikon ensimmäinen ilta kun seuraavana päivänä ei ole töitä. hmm. mä en taida tehdä tälle illalle mitään suunnitemia. tai mun suunnitelma on seuraavanlainen: vietä mukava ilta. vad det nu än menar, det får jag se sen. ainakaan en suostu ajattelemaan rahaa. siitä tulee vain paha mieli.

 laitan nyt mu-ziqin bluff limbon soimaan. siitä tulee vain Hyvä Mieli. :)

 
 oletteko muuten tutustuneet eddaan?