aurinko ja kevät ammentavat jostain energiaa. en tiedä mistä. en ole nukkunut pitkiä yöunia ainakaan viikkoon. eilenkin yöllä unohduin leijumaan jonnekin. lueskelin muinaispohjoismaisia, eddaan perustuvia saagoja. niistä tulee ihan mieleen tolkienin tarut. mielenkiintoista olisi vaan lukea, mutta pitäis ehkä nukkua joskus, ainakin näin aamuvuoroviikkoina kun pitää olla aamuseiskalta duunissa. tänä aamuna se vielä onnistui. ja kyllä se onnistuu huomennakin ja jokaikisenä valoisana aamuna. mutta pih ja hampaankiristys. mä tiiä mistään mitään kun en jaksa keskittyä ajattelemaan edes mitä kirjottaisin. ajatus ei oikein liiku, pää ei toimi, elimistö junnaa paikallaan. fiilis ei silti ole paskempi, en osaa sitäkään selittää. mä olen luopunut toivosta; ei tässä elämässä osaa ikinä selittää mitään.

 viime viikolla olis ollu funky elephant- festari tavastialla. hitto kun missasin jimi tenorin. voi. voi. voi. mutta mä olin kyllä keikkailemassa; sarpis ja qrq soitti kaapelilla. hiphei. kaveribändi toimii. :) muutenkin oli aika hurjaa.

 hurjaa elämää.

 sitä mun elämä ei niin usein ole ollutkaan viime aikoina. mukavaa että edes jotkut saavat sen imettyä minusta esiin.

 ei helvetti. eihän tästä tule mitään. ei kukko käskien laula.

 "down deep i know where i wanna be/ a long hard road/ and an island made out of me."
                                                                                    -the charlatans