perrrrrjantai. viikonlopuilla ei ole pitkään aikaan ollut mitään väliä (johtuen mun lievästi sanottuna epäsäännöllisestä elämänrytmistäni...) mutta duunarina ne tuntuvat ihan erilaisilta. viikonloppu on luksusta. :) ei tarvi herätä aikaisin tai olla erityisen skarppi "the morning after". coolt, eller! mä istuskelin äsken rytmissä parin kaverin kans, iltapäiväaurinko paistoi sokaisevasti ja varjo piti laskea alas; aivan kuin kesäiltana. muutenkin muistelimme kesäfiiliksiä, hiphei! helsingin kesä odottaa. mä joudun (tai saan, riippuen tulkinnasta) olla melkein koko kesän duunissa, joten saan luvan heittää hellät hyvästit matkustussuunnitelmilleni (tarkoitukseni kun oli reissata kesällä ympäriämpäri ilman sen kummempia aikatauluja, ihan fiiliksen mukaan minne nenä milloinkin osoittaa, mutta ah ja voi. not gonna happen.) TOISAALTA helsingin kesä on kiva. sitä paitsi tänne saapunee mukavia ihmisiä minua ilahduttamaan, myös pidemmän matkan vieraita! ja elokuussa mä aion sitten vähän matkustaakin. alunperin mun tarkoitus oli aloittaa syksyllä käsikirjoitus-opinnot, mutta se suunnitelma jää varmaankin suunnitelma-asteelle, välivuoteen mä olen henkisesti varautunut/valmistautunut ja sitä hiljaisesti suunnitellut koko vuoden. i wanna grow wings and use them. :) koulu sitoisi mut tähän paikkaan. mä haluankin olla tässä paikassa, mutta en jos se on häkki.

 NYT ilta on vasta nuori. huomenna kuulemma semissä jotain kivaa keikkaa tiedossa. mä en olekaan pitkään aikaan ollut keikalla (PAITSI tietenkin viime viikonloppuna, mutta kaveribändiä ei lasketa, heh). mä en kyllä tiedä onks se huomisen keikka ihan mun musamakuun, mutta tämän kerran suostun ehkä tekemään poikkeuksen ja investoimaan pelkästään seuraan. musta tuntuu etten ole pitkään aikana ollut ulkona isolla kaveriporukalla. mulla on niin kivaa omien ajatusteni kanssa, my ass!

 hassua, mä en koskaan en koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmistä. enkä sitä, miten KEVÄT VAIKUTTAA. :) nyt tekis todellakin mieli ostaa jokin kevätlevy. mä oon kuunnellut ehkä liikaakin ambient-vaikutteita viimeisten kuukausien aikana; se leijuttaa enkä mä ole ihan varma tahdonko mä leijailla koko valoisan ajan jossain toisella olemisen tasolla. kevät tuo mukanaan letkeitä rytmejä! mun on pitänyt jo pitkään ostaa fela kutia. ehkä ostan nyt. tai siis heti kun saan rahaa. vapautankin nyt saman tien boozoo bajoun äänialloille. eräs hyvä ystäväni tämän minulle esitteli, que bomba. siitä tulee hyvä mieli. :) saas ny gatto mihin tä ilta minut johdattelee vielä; katsotaan mikä soi yön tunteina...*skål*