KLO 09:30.

 kämppikseni paukkasi äsken kotiin uskomattomassa humalatilassa. istuskelin selailemassa aamun hesaria ja nautiskelemassa aamiaista seesteisissä tunnelmissa (viikon ainoa vapaa aamu...joku voisi ihmetellä miksi ihmeessä en ole vielä peiton alla loikomassa, mutta tiedoksenne: siellä peiton alla on tuskaisen kuuma), kunnes aamun ratoksi saapui tämä valkosilmäinen ilmestys kännikokkaamaan. ;) toinen kämppikseni lienee eilen ahkeroinut siivouspuuskassaan, sillä keittiö hohti vielä kaksikymmentä minuuttia sitten puhtauttaan. tämän viimeisen kahdenkymmenen minuutin aikana siellä on
 -kaatunut kattilallinen pinaattikeittoa lattialle
 -kadonnut jäljettömiin kaksi tiskirättiä ja muutama astia
 -rikkoutunut yksi digitaalinen (video)kamera
 -lattia täyttynyt biojätteestä ja seiniltä putoilleista valokuvista.

 se siitä seesteisestä tunnelmasta sitten. ;)

 eilen kävin maharajassa johannan kanssa (her treat). taivaalliset safkat. :) mulle intialainen ruoka tuo aina väistämättä mieleen viime kesän työpaikkani eräässä tukholmalaisessa intia-kruugissa. ja oikeastaan koko viime kesän. eilenkin mä söin puolet illallisestani silmät kiinni, jotta voisin paremmin virittäytyä stokistunnelmiin ja muistojen vaalimiseen. ;) muutenkin eilen mä ajattelin lähes tauotta tukholmaa ja...kaikkea siihen liittyvää. flóki on tullut nyt (taas viime aikoina) monena yönä peräkkäin mun uniin. (viime yönä tosin uneksin eräästä toisesta ihmisestä, joka kertoi mulle siinä unessa että sille oli sanottu että meillä on omituinen suhde. en tiedä siitä, mutta mulle ainakin on sanottu niin ihan oikeassa elämässäkin; BUT. järjellisyyden nimissä, ei siitä nyt sen enempää!) minulla on ikävä jotain, mitä ei ole. how sad is that?

 KLO 0:57. (eli maanantain puolta)

 näppäimistö tuskin pysyy hallinnassani. SUNNUNTAIHUMALA. länge sen sist!