mulla on niin ikävä.
 tänään sen olen taas elimistössäni tuntenut. ja ajatuksissa huomannut. se on vallannut pään. se kietoutuu ympärilleni. se katsoo minun sisääni ja näkee sen mitä monet eivät näe.
 
 ne tulevat huomenna.

 VARFÖR ÄR JAG INTE DÄR NU ?

 jag är inte klok.

 olin valokuvailemassa ulkona. yökuvia. olen selvästikin yöeläin. mä toimin niin.
 noh. ehkä olin hiukan myöskin bisseä juomassa. mutta ihan pikkuisen vain. terassilla istuksin hetken aikaa ja tunsin etten ollenkaan, en yhtään, kuulu niiden ihmisten joukkoon ketä siellä oli. tuli vain paha mieli, sellainen fiilis että tahtoo mennä kotiin ja ajatella. ja niin, silloin se iski, se ikävä, ja tajusin että olen Nyt ihan Väärässä paikassa Väärään aikaan, vaikka oikeasti olenkin onnellinen täällä olostani. huomenna minun pitäisi kuitenkin olla siellä. Kauniiden Kaupungissa.


 softhu vel, litla stelpan.