huh. mun elämä on kuin jonkun toisen elämää. en ole ikinä elänyt näin. että kaikki vaan tuntuisi oikealta. että joku on koko ajan vierellä. and there for you. teette asioita yhdessä. menette kauppaan ja ostatte maitoa ja leipää. sinä käyt töissä, ja kun tulet kotiin, hän on odottamassa. hassua. minä olen taloutemme mies. ;)
 hän on uudessa maassa, eikä puhu edes tätä kieltä.
 ja silti hän vain on.

 sain jo lippuni islantiin. vaikea uskoa että olen nyt ihan oikeasti menossa sinne. mulla on vain menolippu. sieltä pitäisi löytää joku työpaikka jotta ansaitsisin paluurahat. flókin vanhemmatkin olivat innoissaan. :)

 kaikki on vaan niin Hyvin. vaikka nyt itse asiassa mua sattuu. maha on tosi kipeä. kävin lääkärissä ja siellä sanottiin että mulla on virtsaputkentulehdus. kirjoitti reseptin vaikka koetuloksetkaan eivät ole vielä tulleet. sattuu vaan niin paljon että taidan syödä mitä lääkettä vaan että se kipu loppuisi. onneksi flóki on täällä.